برهاني: خوشحالم كه ركورد دست استقلالي‌هاست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: از اين بابت خوشحالم که رکورد گلزني دست استقلالي‌هاست.


    آرش برهاني درباره رکوردي که در گلزني در ليگ برتر فوتبال ايران از خود برجاي گذاشت، اظهار داشت: سال اولي که به استقلال آمده بودم متاسفانه سال خوبي براي من بابت گلزني نبود و نتوانستم گلزن خوبي باشم اما هواداران تيم هميشه به من لطف داشتند و به من انگيزه مي دادند.

وي افزود: بيش از هر چيز اين خوشحالم که در تيم استقلال اين رکورد را زدم. اين امر ميسر نمي شد به جز حمايت هاي هواداران و اعضاي تيم. همچنين مربياني که در اين چند سال براي من زحمت کشيدند در بدست آوردن اين رکورد زحمت کشيدند.

مهاجم تيم استقلال که با زدن گل در روز گذشته تعداد گل هاي خود در ليگ برتر را به 88 رساند و توانست رکورد رضا عنايتي که 87 گله است را بشکند، تصريح کرد: رضا هنوز بازي مي کند و شايد بتواند تعداد گل هاي خود را بالا ببرد ولي از اين جهت خوشحالم که رکورد دست استقلالي ها است و از همه چيز مهمتر همين موضوع است.

برهاني در پاسخ به اين سوال که پرويز مظلومي در يکي از مصاحبه هاي خود عنوان کرده با پيشنهاد دو ميلياردي مي خواهند يکي از بازيکنان استقلال را جذب کنند و آيا اين بازيکن وي است گفت: من اين بازيکن نيستم و با استقلال هم قرارداد دارم.

اين بازيکن در مورد ديدار با ملوان در جام حذفي گفت: بازي مشکلي پيش رو داريم. مطمئن باشيد که اين مسابقه با ديدار ديروز فرق مي کند و به مراتب دشوارتر خواهد بود. اميدوارم در بازي آينده هم خوب باشيم و با دست پر از انزلي بازگرديم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 2572
بازدید کل : 44629
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1